قوانین و مقررات

قوانین مشق کودک

با سلام خدمت شما کاربر محترم مشق کودک خواهشمندیم قبل از خرید دقایقی را برای مطالعه ‏قوانین سایت مشق کودک صرف نموده تا نسبت به آنها آشنایی پیدا کرده؛ ورود کاربران به وب‏‌سایت مشق ‏کودک هنگام استفاده از آن، و سایر خدمات ارائه شده توسط وبسایت مشق کودک به معنای آگاه ‏بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از محصولات است‎.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از ‏سوی کاربر است‎.
قوانین عمومی‎
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت مشق کودک منطبق با قوانین کشور جمهوری ‏اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است‎.‎

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و محصولات تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربران و خریداران مجاز به انتشار و استفاده از لیست محصولات (کاربرگهای طراحی شده توسط مشق کودک)، دانلود و کپی با مقاصد تجاری فروش در (فروشگاهها و مدارس و مهد کودکها و غیره)، نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای وبسایت مشق کودک محفوظ است. (وبسایت مشق کودک هیچگونه رضایتی در خصوص فروش به نفع شخصی و یا در اختیار دیگران قرار دادن به هر شکلی را نخواهد داشت.).

تبصره 1) والدین محترم می توانند کاربرگها را برای استفاده شخصی و فرزندان خود استفاده کنند؛ معلمان گرامی و مربیان ارجمند مدارس و مهدهای کودک و هر شخصی که برای آموزش کاربرگ ها را تهیه می کند می توانند برای هر کلاس خود یک خرید در نظر بگیرند.(هر خرید برای استفاده در یک کلاس می باشد.)

تبصره 2) فایلهایی که توسط تیم مشق کودک طراحی و تولید می شود، مالکیت فکری، طراحی و فروش فایلها متعلق به وب سایت مشق کودک بوده و هرگونه کپی برداری و انتشار به هر شکل غیر قانونی بوده و به لحاظ شرعی مشق کودک رضایتی ندارد.

تبصره 3) وب سایت مشق کودک خود را ملزم می داند که حریم شخصی کاربران را حفظ نموده و در حفظ اطلاعات آنها سعی خود را نماید.

تبصره 4) (عودت وجه) از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالای فیزیکی قابل مرجوع شدن نیست بنابراین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت ارائه دهنده انجام می شود.

تبصره 5) با توجه به اینکه محصولات ماهیت فیزیکی نداشته و از نوع ارسالی نمی باشند پس از خرید قابلیت لغو خرید را نداشته، خواهشمندیم در خرید خود دقت نمائید فقط در صورتی که محصول دانلودی با توضیحات آن متفاوت باشد مشمول برگشت پول خواهد شد.

تبصره 6) پس از خرید محصول، کاربر موظف به دانلود آن میباشد و فرصت دانلود 48 ساعت بوده و فاکتور خرید و لینک ها به ایمیل ارسال خواهند شد در صورتی که در سایت ثبت نام نموده می توانید در هر زمانی مجدد آن فایل را دانلود نمایید.

تبصره 7) احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است متاسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.

تغییرات توافقنامه:
سایت مشق کودک حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌داند. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.